ZWROT LUB WYMIANA

Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta: konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem określonych w art. 33, art. 34, ust. 2 i art. 35.

Jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

1. W przypadku sprzedaży konsumenckiej istnieje możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego obuwia pod następującymi warunkami:

  • wymiana lub zwrot następuje w terminie do 14 dni od momentu dostawy
  • wymieniane lub zwracane obuwie jest nowe i nie nosi znamion użytkowania
  • do wymienianego lub zwracanego obuwia dołączony jest oryginał paragonu zakupu
  • Sprzedawca umożliwia dokonanie bezpłatnego zwrotu poprzez pocztę polską udostępniając Klientowi przedpłaconą etykietę nadawczą (darmowy zwrot przeznaczony jest dla zamówień, których wartość jest równa bądź większa niż 120zł). Dla zamówień o wartości mniejszej niż 120zł proponujemy zwrot z przedpłaconą etykietą zwrotną w cenie 10zł.
  • W przypadku gdy Kupujący zrezygnuje z możliwości darmowej wysyłki zwrotu, koszt dostarczenia obuwia do sprzedawcy ponosi we własnym zakresie.
  • w przypadku wymiany na inny rozmiar koszt wysyłki wymienianych butów ze sklepu do Klienta jest GRATIS!
  • karton, w którym odsyłane jest obuwie nie może być zniszczony (np. oklejony taśmą). W przeciwnym wypadku zostaną Państwo obciążeni kwotą 10zł brutto kosztem rekompensaty

WAŻNE!!! Darmowy zwrot przeznaczony jest dla Klientów, którzy dokonali zakupu w sklepie internetowym sprzedawcy: www.cozabuty.pl. Darmowy zwrot nie obowiązuje Klientów, którzy dokonali zakupu poprzez portal aukcyjny allegro.

Na życzenie Klienta Sprzedawca umożliwia wygenerowanie przedpłaconej etykiety zwrotnej Klientom dokonującym zakupu poprzez portal aukcyjny allegro. Klient decydując się na wygenerowanie przedpłaconej etykiety, wyraża jednocześnie zgodę na potrącenie kosztu przesyłki zwrotnej od wartości zwracanego towaru. W takim przypadku zwrot środków zostanie pomniejszony o 10zł będące równowartością przesyłki zwrotnej.

W przypadku nieuzasadnionego użycia przedpłaconej etykiety zwrotnej (np. w celu wysłania brakującej korespondencji, itd.) Sprzedawca ma prawo potrącić Klientowi koszt takiej przesyłki z kwoty przeznaczonej do zwrotu Klientowi.

2. W przypadku sprzedaży niekonsumenckiej istnieje możliwość wymiany zakupionego obuwia pod następującymi warunkami:

  • wymiana następuje w terminie do 14 dni od momentu dostawy
  • wymieniane obuwie jest nowe i nie nosi znamion użytkowania
  • do wymienianego obuwia dołączony jest oryginał paragonu zakupu
  • Sprzedawca umożliwia dokonanie bezpłatnej wymiany poprzez pocztę polską udostępniając Klientowi przedpłaconą etykietę nadawczą (darmowy zwrot wynienianych butów przeznaczony jest dla zamówień, których wartość jest równa bądź większa niż 120zł). Dla zamówień o wartości mniejszej niż 120zł proponujemy zwrot z przedpłaconą etykietą zwrotną w cenie 10zł.
  • W przypadku gdy Kupujący zrezygnuje z możliwości darmowej wysyłki wymiany, koszt dostarczenia obuwia do sprzedawcy ponosi we własnym zakresie.
  • w przypadku wymiany koszt wysyłki wymienianych butów ze sklepu do Klienta jest GRATIS!
  • karton, w którym odsyłane jest obuwie nie może być zniszczony (np. oklejony taśmą). W przeciwnym wypadku zostaną Państwo obciążeni kwotą 10zł brutto kosztem rekompensaty

Dla zamówień powyżej 120zł ta forma zwrotu odbywa się na koszt sklepu. Jeśli Klient zakupił obuwie tańsze niż 120zł a chciałby skorzystać z przedpłaconej etykiety, jest to oczywiście możliwe, przy czym koszt transportu zwracanych butów wynosi 10zł i jest odejmowany od zwracanej kwoty.

3. W przypadku odesłania zwracanych butów na własny koszt, paczkę z wymienianym/zwracanym obuwiem należy odesłać tylko i wyłącznie na adres podany poniżej (adres widnieje również na formularzu zwrotu/wymiany dołączanym do zamówień). Przesyłka powinna zawierać:

  • zakupione obuwie,
  • oryginalny karton,
  • oryginał dowodu zakupu (paragonu) wraz informacją kto odsyła paczkę i w jakim celu. Rekomendowana przez nas forma to wypełniony formularz dołączony do otrzymanego zamówienia.

Zwroty wysyłane bez informacji kto odsyła paczkę i w jakim celu nie będą rozpatrywane do czasu uzupełniania brakujących danych umożliwoających jej identyfikację. Paczki wysłane na inny adres niż podany niżej nie są odbierane i wracają do Nadawcy, powodując niepotrzebnie dodatkowe koszty.

4. Kupujący ma prawo w ciągu 14 dni od otrzymania paczki dokonać jej zwrotu lub wymiany obuwia. Po odesłaniu obuwia kupujący ma 3 miesięce na określenie na co chce wymienić odesłany towar. Zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni

5. Adres, na który należy wysłać wymianę/zwrot:


FASTIMA / CoZaButy.pl
ul. Kopanina 54/56 
60-105 Poznań

Uwaga! Wysłanie przesyłki na inny adres niż wyżej wymieniony (w tym na ul. Promienistą) wiąże się ze znacznym opóźnieniem w wymianie/zwrocie (ok 2 tygodni) obuwia lub może narazić Państwa na dodatkowe koszty związane z nieodebraniem przez nas przesyłki i zwrotem do adresata. Zdarzało się też, że paczki wysłane na inny adres niż Kopanina 54/56 ginęły. Jeżeli paczka nie trafia do naszej siedziby to nie jesteśmy w stanie odpowiadać za takie przesyłki. Ewentualne reklamacje należy wtedy wyjaśniać z pocztą lub innym przewoźnikiem.