1. Sposoby płatności

Preferowanym przez nas sposobem płatności jest wpłata na konto bankowe.

Dla naszych klientów udostępniamy również możliwość zapłacenia poprzez portal DotPay i PayLine (obsługa szybkich przelewów), oraz SIX Payments (płatności kartami kredytowymi), PayPal oraz przy odbiorze (tzw. paczki pobraniowe).

Prosimy o wpłaty zaraz po zamówieniu obuwia. Przelew powinien być zaksięgowany na naszym koncie nie później niż w terminie 7 dni od zamówienia towaru. W przypadku braku wpłaty za zamówienie po upływie tego terminu, zastrzegamy sobie możliwość jego anulowania.

W tytule przelewu prosimy podać tylko numer zamówienia (znajduje się on w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia).

2.  Wysyłka

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy wysyłkę GRATIS Kurierem Ruchu z odbiorem w wybranej placówce kiosku Ruchu.

Z uwagi na gwarancję szybkości i jakości dostawy, standardowo towar wysyłamy kurierem Poczty Polskiej.

Kupujący przy składaniu zamówienia wybiera sposób dostawy oraz płatności.

CENNIK DOSTAW - (podczas składania zamówienia, aktualna cena wysyłki dodatkowo pojawia się w koszyku i jest doliczana do kwoty zamówienia)

nowy cennik

Przesyłki kurierskie dostarczane są do klientów zazwyczaj w godzinach 10:00 - 15:00, dlatego prosimy o podanie adresu dostawy, pod którym będą mogli Państwo odebrać przesyłkę.

Po dostarczeniu przesyłki do Paczkomatu przesyłka czeka na odbiór 2 dni, potem przez kolejne 11 dni jest do odebrania z najbliższej filii firmy InPost, dlatego osoby nie mające pewności, czy zdążą w ciągu 2 dni odebrać paczkę z wybranego Paczkomatu prosimy o skorzystanie z alternatywnych form wysyłki celem uniknięcia nieporozumień.

Przesyłki pobraniowe


Zamówienia złożone w sklepie CoZaButy.pl z wybraną opcją przesyłki pobraniowej (płatnej przy odbiorze) za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej DPD są przez nas potwierdzane telefoniczne. W trosce o dobro naszych klientów nie wysyłamy paczek pobraniowych bez uprzedniego potwierdzenia telefonicznego.

Każde zamówienie w naszym sklepie jest umową kupna-sprzedaży. W sytuacji, kiedy nie odbierają Państwo paczki i zostaje ona zwrócona przez Pocztę Polską lub firmę kurierską do nas, zostają Państwo obciążeni dodatkowymi kosztami (koszt przesyłki do adresta + zwrot do nadawcy). W przypadku braku chęci uregulowania takiej kwoty sprawa zostanie skierowana na drogę cywilno-prawną